Bloodyash.blog.cz Forum Fórum o gothice |
|
| Představte se nám... | |
|
+4Chloe LadyBlack Arklon Orhea 8 posters | Autor | Zpráva |
---|
Orhea Admin
Poèet pøíspìvkù : 44 Age : 682 Location : Nové Město nad Metují Registration date : 26. 10. 08
| Předmět: Představte se nám... Sun Oct 26, 2008 1:39 pm | |
| V tomto tématu máte možnost se nám představit a napsat nám něco o sobě,např. kolik Vám je,odkud jste,co Vás baví a cokoliv jinného co budete chtít.. | |
| | | Arklon Extra Member
Poèet pøíspìvkù : 5 Age : 35 Location : Hradec Králové/studuju v Praze Registration date : 26. 10. 08
| Předmět: Re: Představte se nám... Sun Oct 26, 2008 1:43 pm | |
| Tak dobře Orheo já začnu Je mi19 let,jsem z Hradce Králové a studuji psychologii v Praze..Mám rád gothickou hudbu a občas si poslechnu i metal,mám taky rád upíry a venuji se jim.. | |
| | | Orhea Admin
Poèet pøíspìvkù : 44 Age : 682 Location : Nové Město nad Metují Registration date : 26. 10. 08
| | | | LadyBlack Baby bat
Poèet pøíspìvkù : 11 Age : 37 Registration date : 27. 10. 08
| Předmět: Re: Představte se nám... Mon Oct 27, 2008 7:05 am | |
| Nejsem moc stará ani moc mladá Bydlím v Mladé Boleslavi a do školy chodím vBrně,studuju literaturu.Zajímám se o upíry a jsem jimi doslova posedlá to je asi celé | |
| | | Chloe Baby bat
Poèet pøíspìvkù : 18 Age : 34 Location : Košice, Slovakia Registration date : 01. 12. 08
| Předmět: Re: Představte se nám... Mon Dec 01, 2008 9:38 am | |